A
SUGARBIRD sikertörténete
2011. március 09.-én az Eiffel-téri Mix clubban megrendezésre került a SUGARBIRD divatfotózása,
amire hivatalos volt a sajtó.
Kérdésünkre Jagasics V. Csonka Hedvig divattervező elmondta, hogy a cég három évvel ezelőtt jött létre, amihez az arcát adta négy gyönyörű magyar sztárhölgy.
Jagasics V. Csonka Hedvig koncepciójának lényege, hogy a kollekciójában teljes mértékben a dívák elképzeléseire hagyatkozik. Ők tudják mire van igény, hiszen egyszerre csinosnak és visszafogottnak lenni nem egyszerű.
A Kreátor a megrendelt anyagot bemutatja a Teamnek, hiszen nála vannak a trendek és szabaddá engedik fantáziájukat. A tervezői munkát kezdettől fogva az összhang jellemzi. A cég vezetője azt is elmondta, hogy amikor megteremtette a márkát, mit is szeretett volna ezzel elérni, mi motiválta.
Elsősorban azt tartotta szem előtt, hogy a márka, amelyet megteremtett, felvegye a versenyt a világ vezető divatmárkáival, nem csak designban, de anyagában és a minőségében is. Számára fontos a nőiesség, legyen szó egy alkalmi ruháról, vagy akár hétköznapi viseletről.
A trendi darabok nem csak a jómódúak tárcájához igazodnak, hiszen 7-8 000 forintért ugyanazt viselhetjük, mint amit kedvelt idolunk. Ennek szellemében tervezi limitált szériás kollekcióit. Az anyagot Olaszországból és Franciaországból rendelik és magyar szakemberek kivitelezik az elképzeléseket. Meghatározó anyagok a szatén és a csipke, melyek színesek és fiatalosak.
A fentiekben már említésre kerültek azok a hazai divatikonok, akik arcukat adták a márkához, de kik is ők valójában?
Kezdetben
Dukai Regina, Zimány Linda és Bódi Szilvi alkották a Covergirls-t, de nem sokkal később csatlakozott hozzájuk
Horváth Éva, és most D
ebreceni Zita is.
A 2009-es tavasz-nyári mesekollekció bemutatásának alkalmával a lányok magyar mesefigurák bőrébe bújhattak. Horváth Éva és Dukai Regina – Frakk-, Zimány Linda – Szerénke- és Bódi Szilvi – Lukrécia mintás felsőben pózolhatott.
A SUGARBIRD logója is arra utal, hogy a magyar ötletek, formák, minták ápolása és újragondolása nagyon fontos számára, mert minden országnak megvannak a saját gyökerei, amelyre büszke lehet.
Erről szól a SUGARBIRD küldetése.
A márka világmeghódító körútra indult, és első állomásként sikeresen mutatkozott be Szlovákiában.
A fantáziadús ötletek, a magas színvonalú, professzionális megvalósítás, a lendület, a szépség és harmónia a további sikersorozat garanciája.
– zoé –
Képtár (Rohánszki Gergely fotói): ->>>
Video: ->>>
Web: http://sugarbird.hu/pages/show/fooldal