A SUGARBIRD sikertörténete
- 2011-03-09 -


A SUGARBIRD sikertörténete

2011. március 09.-én az Eiffel-téri Mix clubban megrendezésre került a SUGARBIRD divatfotózása,
amire hivatalos volt a sajtó.


Kérdésünkre Jagasics V. Csonka Hedvig divattervező elmondta, hogy a cég három évvel ezelőtt jött létre, amihez az arcát adta négy gyönyörű magyar sztárhölgy.

Jagasics V. Csonka Hedvig koncepciójának lényege, hogy a kollekciójában teljes mértékben a dívák elképzeléseire hagyatkozik. Ők  tudják mire van igény, hiszen egyszerre csinosnak és visszafogottnak lenni nem egyszerű.

A Kreátor a megrendelt anyagot bemutatja a Teamnek, hiszen nála vannak a trendek és szabaddá engedik fantáziájukat. A tervezői munkát kezdettől fogva az összhang jellemzi. A cég vezetője azt is elmondta, hogy amikor megteremtette a márkát, mit is szeretett volna ezzel elérni, mi motiválta.

Elsősorban azt tartotta szem előtt, hogy a márka, amelyet megteremtett, felvegye a versenyt a világ vezető divatmárkáival, nem csak designban, de anyagában és a minőségében is. Számára fontos a nőiesség, legyen szó egy alkalmi ruháról, vagy akár hétköznapi viseletről.

A trendi darabok nem csak a jómódúak tárcájához igazodnak, hiszen 7-8 000 forintért ugyanazt viselhetjük, mint amit kedvelt idolunk. Ennek szellemében tervezi limitált szériás kollekcióit. Az anyagot Olaszországból és Franciaországból rendelik és magyar szakemberek kivitelezik az elképzeléseket. Meghatározó anyagok a szatén és a csipke, melyek színesek és fiatalosak.

A fentiekben már említésre kerültek azok a hazai  divatikonok, akik arcukat adták a márkához, de kik is ők valójában?

Kezdetben Dukai Regina, Zimány Linda és Bódi Szilvi alkották a Covergirls-t, de nem sokkal később csatlakozott hozzájuk Horváth Éva, és most Debreceni Zita is.

A 2009-es tavasz-nyári mesekollekció bemutatásának alkalmával a lányok  magyar mesefigurák  bőrébe bújhattak. Horváth Éva és Dukai Regina – Frakk-, Zimány Linda – Szerénke- és Bódi Szilvi – Lukrécia mintás felsőben pózolhatott.

A SUGARBIRD logója is arra utal, hogy a magyar ötletek, formák, minták ápolása és újragondolása nagyon fontos  számára, mert minden országnak megvannak a saját gyökerei, amelyre büszke lehet.

Erről  szól a SUGARBIRD küldetése.

A márka világmeghódító körútra indult, és első állomásként sikeresen mutatkozott be Szlovákiában.

A fantáziadús ötletek, a magas színvonalú, professzionális megvalósítás, a lendület,  a szépség és harmónia a további sikersorozat garanciája.

–  zoé –








Képtár (Rohánszki Gergely fotói): ->>>
Video: ->>>
Web:
http://sugarbird.hu/pages/show/fooldal